نیکا دخملی نازنیکا دخملی ناز، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

حبه قند خوشمزه

تپش قلب تو زیباترین صدای زندگی

1392/10/16 8:02
نویسنده : مامان نی نی
538 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی من!

فکر میکنم همیشه اولین های زندگی یه نی نی واسه مامان و بابا همیشه زیباترین است مثل شنیدن صدای قلب نی نی,اولین تکون های نی نی و هزار تا اولین دیگه...

اولین بار 11مارس2013صدای قلبت شنیدم اشکم از شوق سرازیر شد هنوز نیمیدونستم دخملی یا پسمل!اون لحظه بهترین لحظه بارداری من بود یه روز حتما فیلم این روز رویایی برات میذارم تا صدای قلبت بشنوی هیجان شنیدن این صدا غیر قابل وصفه عاشقت شدم شدید!!!

                                             ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

                                                

سه شنبه 19 مارس2013(14شنبه سوری) من و خاله ها و دایی حسابی شیطنت کردیم مامانی میگفت موظب باشم اما من گوش نکردم حسابی شیطنت کردم دختر بدی شده بودم تا ساعت 12شب همه چی خیلی خوب بود تا اینکه یه لحظه احساس کردم یه مایع گرم از بدنم خارج شد وای خدا من خونریزی کرده بودم بابایی و مامانی و خاله ها حسابی نگران شده بودن و گریه میکردن شب عیدی ما روانه بیمارستان(از12تا3بامداد)شدیم من همش گریه میکردم و میگفتم نی نی... خیلی تجربه دردناکی بود بعد از سونو و شنیدن صدای قلبت خیلی آرامش پیدا کردم فقط طرز قرار گرفتنت توی وضعیت خیلی بدی بود که دکتر دستور استراحت مطلق داد و بدین سان تعطیلات نوروز من به ماندن و تکون نخوردن گذشت!!!همین دیــــــــــــــگه!!!!فقط 13 بدر من بمدت 3ساعت اجازه بیرون رفتن پیدا کردم!!!خیلی روز خوبی و خیلی خوش گذشت این استراحت مطلق تا 8می2013 که عروسی خاله مریم بود ادامه داشت!عروسی خیلی خوبی بود و همه تعیین جنسیت نی نی منو کردن!!! 

                                                

با بابا احمد رفتیم مشهد دیدن عمه مرضیه و گناباد دیدن مادر بزرگ مهربونت و عمو حسن و بیرجند دیدن عمو قاسم خیلی روزای خوبی بود خیلی خوش گذشت عمو حسن هم داره صاحب یه دخمل میشه که 2ماه از تو کوچولوتره!ای جانـــــــــــــم! 

اواخر ماه می فهمیدیم که نی نی مون دخمله وای خدا من صاحب یه فرشته شدم                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)