نیکا دخملی نازنیکا دخملی ناز، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

حبه قند خوشمزه

اومدن مهمونای مهربون ما

1392/10/16 8:01
نویسنده : مامان نی نی
749 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم!

27 آگوست 2013 روز تولد بابا احمد,بابایی و مامانی از ایران اومدن پیش ما,شب قبلش من و بابا خونه رو تا 2صبح تمیز می کردیم می خواستیم خونه واسه اومدن بابایی و مامانی تمیز تمیز باشه با اومدن بابایی و مامانی خونه ما روشن روشن شد خیلی روز خوبی بود یادش بخیر!ناهار قورمه سبزی درست کردم برات یه عالمه لباس های خوشتل و  اسباب بازی و خوراکی های خوشمزه آورده بودن بابا احمد شام و بستنی ما رو مهمون کرد و یه پیراهن از بابایی هدیه گرفت!با همدیگه رفتیم که واست کمد و یه سری وسایل بخریم یه کالسکه صورتی واست خریدیم اماصندلی ماشین و روروک اینا رو بعدا خودمون میخریم کمد هم به سلیقه  من و مامانی نبود!شرایط زندگی اینجا براشون عجیب بود طول کشید تا با شرایطش کنار بیاین اما به مرور خیلی خوششون اومد بابایی بهم اولتیماتوم داد که نی نی باید زودتر بیاد من حوصله ام سر رفت اصن یه وضی!چند روز قبل اومدنت با هم دیگه  به معبد هندی ها و باتو کیو هم رفتیم که به علت داشتن  پله های زیاد(300)من فقط نظارت میکردم!!روزها گذشت تادیگه روز اومدنت رسید ای جــــــــــــــــان دل نفسی مامان...    

   

                                   26.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)